Otázka:

Dobry den,
mam problem a zaroven dotaz.
V asi 16 (ted je mi 20)jsem zacala brat antikoncepci (Belara),zacala jsem po ni hrozne pribirat. Sportuji,tancuji, takze to nebude z toho ze nic nedelam.
Brala jsem ji asi pul roku a pak kvuli tomuto problemu vysadil, do dnes jsem se pribrane vahy nezbavila..Proste to nejde..
Od te doby co jsem ji vysadila, mam menstruaci tak jednou za 3-4 mesice a prvni den vzdy hrozne bolesti a krece. Antikoncepci uz nechci, da se tento problem vyresit?? Rekla bych, ze mam uplne rozhozene hormony a telo zadrzuje i vodu. Jsem uz hrozne zoufala :(
Bojim se ze nebudu moct mit v budoucnu deti.

Odpověď:

Komentáře (1)

  • Obrázek uživatele Návštěvník
    Návštěvník (anonym)

    Dobrý den, k řešení Vašeho problému bych Vám doporučila léčbu klasickou homeopatií, která je celostní metodou léčby a tak by Vám mohla komplexně pomoci. Podívat se můžete na webové stránky České komory klasické homeopatie, kde naleznete seznam odborných klasických homeopatů, abyste si mohla vybrat některého z nich, a u něj zahájit léčbu. Na těchto webových stránkách www.homeopathy.cz najdete také podrobné informace o léčbě klasickou homeopatií, stejně tak jako na webu www.klasickahomeopatie.cz.

    Led 26, 2015