Otázka:

Dobry den, dostala jsem od doktorky (gynokolozka) homeopatika na chlamidie. Myslim si, ze mi toho dala moc najednou, protoze me potom nebylo dobre. Zvysil se mi tlak, srdce me busilo strasne rychle az jsem ho slysela v usich, tepny na rukach me pulzovaly az bolestive, spatne se me dychalo, bolelo me na hrudi, delalo se mi spatne a byla jsem malatna, necitila jsem konecky prstu.Dostala jsem na to medorrhinum 3x5granulek, helonias dioica 3x5 granulek, croton tiglium po 1hod. 5granulek, nux vomica-homaccord 15 kapek + lymphomyosot 15 kapek + berberis-homaccord 15 kapek - to vse do jednoho litru vody a vypit. Prosim o radu, jestli je normalni, ze telo takto na to reaguje nebo jestli je to opravdu moc velke davkovani.Co by jste my poradili udelat. Predem dekuji za odpoved.Martina

Odpověď:

Komentáře (1)

  • Obrázek uživatele Návštěvník
    Návštěvník (anonym)

    Dobrý den, paní Martino, určitě bych Vám nedoporučovala další užívání kombinace všech homeopatických léků, které jste dostala. Jedna ze základních zásad léčby klasickou homeopatií totiž zní, že je potřeba podat vždy pouze jeden homeopatický lék k řešení pacientových potíží, a teprve až skončí doba působení tohoto léku, je možné užít lék další. Pokud nedodržíte tuto základní zásadu, můžete se homeopaticky potlačit - tj. nejen, že nevyléčíte svoje problémy, ale ještě si je můžete zatlačit zpátky hlouběji do těla - můžete se homeopaticky zaléčit. Na další podrobné informace o léčbě klasickou homeopatií se můžete podívat na webové stránky České komory klasické homeopatie - www.homeopathy.cz, nebo na informační web o klasické homeopatii www.klasickahomeopatie.cz.

    Kvě 18, 2011